کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9165 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/11 | اعضاء: 316399 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کدام اپلیکیشن های iOS بیشترین داده های شخصی را جمع می کنند؟

به گزارش سافت گذر، نظرسنجی انجام شده توسط Invisibly نشان داد که 82 درصد افراد نمی خواهند به شرکت های مختلف اجازه دهند داده های شخصی شان را جمع آوری و آنها را به اشتراک بگذارند. در این بین، 76 درصد اصلاً علاقه ای به مشاهده تبلیغات آنلاین ندارند و می خواهند این تنظیمات متوقف شوند. 68 درصد هم اذعان کرده اند حفاظت از حریم شخصی برایشان اهمیت ویژه ای دارد. نکته جالب آنکه برای 11 درصد (بیشتر آقایان) افراد مهم نیست که آیا تبلیغات مشاهده خواهند کرد یا خیر.

iOS اپلیکیشن iOS نرم افزار iOS

Invisibly پلتفرمی است که کاربران دستگاه های موبایلی می توانند در آنجا نظراتشان را پیرامون داده های شخصی که توسط شرکت های مختلف جمع آوری می شود تا از طریق آنها درآمد به دست آید را اعلام می کنند. این پلتفرم امیدوارست تا به اطلاعات افراد بیفزاید تا خودشان بتوانند با فروش داده های شخصی شان به درآمد برسند.

آماری که احساس کاربران را در مورد ردیابی آنلاین و دریافت تبلیغات نشان می دهند، از ویژگی App Tracking Transparency اپل به دست آمده که همزمان با iOS 14.5 منتشر شد. تا تاریخ 16 می، 15 درصد کاربران به اپلیکیشن های متفرقه اجازه داده اند تا برایشان به صورت آنلاین تبلیغات پخش کنند. در ایالات متحده، 6 درصد افراد این کار را انجام داده اند.

شرکت ارائه دهند VPN یعنی Surfshark برچسب هایی که هر نرم افزار برای دریافت اطلاعات شخصی کاربران نیاز دارد را بررسی کرد. این برچسب ها نشان می دهند که یک اپلیکیشن داده ها را از افراد به دست می آورد و بررسی می کند که آیا می تواند هویت او را بشناسد یا خیر. سپس آنالیز خواهد کرد آیا امکان پخش تبلیغات وجود دارد یا خیر. این شرکت با بررسی دسته بندی نرم افزارها، اپلیکیشن هایی که بیش از سایرین اطلاعات شخصی را جمع آوری می کردند را شناخت و برای هر کدام از آنها نیز آلترناتیو معرفی نمود.

برای مثال، در بخش پیام رسانی و تماس صوتی و تصویری، فیسبوک مسنجر بیشترین و Cisco Webex Meetings کمترین داده ها را جمع آوری می کند. در میان شبکه های اجتماعی، فیسبوک و کلاب هاوس به ترتیب بیشترین و کمترین اطلاعات را به دست می آورند. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر دو اپلیکیشن در یک دسته قرار دارند، لزوماً به معنای کارایی یکسان آنها نیست.

مثلاً فیسبوک پیام های متنی، تصویری و ویدیویی برای دیگران ارسال می کند ولی کلاب هاوس تنها پیام های صوتی برای سایرین می فرستد. با این وجود، نحوه استفاده از داده های شخصی کاربران توسط هر دو نرم افزار شوکه کننده است. در میان برنامه های مسیریابی، Waze GPS بیشترین داده را جمع می کند و InRoute هیچ داده ای را جمع نمی کند.

شاید شما حتی اسم نرم افزارهایی که در هر دسته بندی کمترین داده ها را جمع آوری می کنند را نشنیده باشید که کاملاً هم طبیعی است. Surfshark به این نتیجه رسید که نرم افزارهای محبوب بیشترین اطلاعات شخصی را جمع می نمایند. حال اگر برایتان سؤال پیش آمده که نرم افزارهای کم طرفدار چگونه درآمد کسب می کنند باید بگوییم که برخی از آنها خرید درون برنامه ای داشته و یا دو سرویس رایگان و پولی دارند.

جالب است بدانید که شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های سفارش غذا بیشترین داده های شخصی را به جمع می کنند. برنامه های دسته های خرید، دوست یابی و پرداخت آنلاین نیز در رده های سوم تا پنجم قرار می گیرند و در رده های بعدی هم نرم افزارهای رزرو بلیط هواپیما، سلامتی، پیام رسان و برقراری تماس تصویری، پخش آنلاین فیلم و مدیریت مالی قرار دارند. دیگر دسته ها هم مسیریابی، رمز ارز، بررسی وضعیت آب و هوا، مدیریت ایمیل، مدیریت استفاده کودکان از گوشی تبلت، ویرایش تصاویر و مرورگرها هستند.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49128 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/03/18 تعداد مشاهده: 2100
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر